Gamzelikiz_34 mamaisqueen bi keresinde ben de almıştım dalinle islak mendili üç gün kullandım canım benim bir anda kızarıklar çıktı galiba her çocuğa gitmiyor ya
Gamzelikiz_34 mamacitaa_ yok alakası bir tanem böyle açıyorum herkesin gibi merak herkes gibi sorular konuşmalar diyaloglar içinde art niyet yok bir tanem🥰😘😊
buseselvi Gamzelikiz_34 ben çok bez markası denedim rossman babydream marka bez ve ıslak mendil kullanıyorum oğlum için çok memnunum
Gamzelikiz_34 buseselvi zaten önemlisi memnun kalmamız canım benim çünkü bazı islak mendilleri vücutta yara falan yapıyor
mamacitaa_ Gamzelikiz_34 art niyet demedim hiç 😊😊 sürekli postlarına denk geliyorum şakayla yazdım he 🥰🥰
Gamzelikiz_34 perla_ evet bir tanem çok güzel yani sıkıntı görmedim ben gerçi her bebeklerde değişiyor vücut kaldırabiliyor veya kaldıramıyor
Gamzelikiz_34 mamacitaa_ biliyorum biter mi şaka yaptığını yani postumda kötü niyet yok demek istedim bir tanem🥰
bisenakillisinzaten Gamzelikiz_34 belli bı marka ve bez kullanmıyorum hangisi denk gelirse onu aliyoz 🤣