Smilebaby_ Kızlar merhaba bebişim 29 aylık odasını artık ayırmayı düşünüyorum ayırırsam hemen yan odamda olacak odası sizce nasıl yapmalıyım siz kaç aylıkken başka odaya aldınız sizce iyi mi yaşı odayı ayırmak için