Merhaba anneler
10 aylık kızım var asla kucakda uyumak istemiyor asla meme de uyumuyor asla yanıma yatıp uyumak istemiyor tık sesi çıksın uyanıyor uykusunu almadığı için sürekli bi huysuz 4-5 ayına kadar beşikte sallıyordum bazen kendi bırakınca uyuyordu ama şu son 5-6 günde ne kucağımdan iniyor ne uyuyor ne susuyor indiriyorum kucağımdan sanki kıyamet kopmuş öyle bir ağlıyor bende bunalıyorum ilaki benim de işim oluyor. Dışarda bebek arabasında asla uyumaz arabada asla uyumaz bu aralar artık ayakta sallıyorum kundak yapıyorum o şekilde zar zor uyuyor. Bi kere gözlerini açsın bi daha imkansız uyuması
Aynı durumu yaşayan var mı ?? Nasıl başa çıkıcam ben bu kızla 🥺🥺