Zlm byzss adidas nike botları decathlon çok memnunum işk adım ayakkabıları vicco idi. 4 yaşında kızım bu arada
byzss Zlm 2 yaşında kizim adidas ortopedik değil de eva tabanmis cok da anlamıyorum ayaklarına uygun mu bilemedim vicco kullandık şimdiye kadar. Siz hangi modeli kullandınız
balkizimcicekkiz Zlm bende bot alacağım benim kizimda 4 yasinda decatlonda hangi botu kullaniyorsunuz
Zlm byzss özel bi taban bakmıyorum ben daha çok desenine bakıyorum spor ayakkabı aldım genelde tabanları yumuşak ama özel birşey yazıyosa bile silinmiş
[silindi] byzss aşırı tombalak ayakları var aklınıza gelen her markayı denedim bi minipicco’nun bir ayakkabısı bir de polarisin bir ayakkabısı oldu. Sandaletler dışında şimdiye kadar o ikisiyle geldik
Zlm balkizimcicekkiz QUECHUA diye geçiyo modelinin adı su birikintisinde zıplıyo ayağına damla su girmiyo kupkuru