miyokardd oğlumda da çıktı asla siğil demedi uyuz değil dedi bişey ısırmış da vücudu alerji olmuş gibi dedi antibiyotikli krem ve alerji şurubu verdi kullandık ama geçmedi hala bu şekil duruyor çay ağacı yağını seyreltip süreceğim kafaya göre napim başla yol kalmadı dermatolog bile anlamadıysa