Kizlar kizim 2 haftadir yürüyor vicco onerilenlerden oldugu icin bende aldim ama kizim dengesini kuramiyor ayaga zor kalkiyo ve düşüyo emeklemeye basladi ve sinirleniyor yuruyemedigi icin aslinda rahat bir ayakkabi ama var mi boyle biseyle karsilasan?