Günaydın arkadaşlar dün hastanede sütümü sağıyordum Mastit olmuştum ebe sütümü gördü bu kadar mı çıktı dedi moralim çok bozuldu birini sağarken oysaki diğeri kendiliğinden yerlere aktı hep 1 ay oldu Doğum yapalı ne kadar süt olması lazım 50 cc çıkmıştı