11 günlük bebeğimi besledikten sonra üst gazını çıkarmıyor çok uğraşıyorum birsürü pozisyon deniyorum yine çıkarmıyor sonra o gaz bağırsaklara iniyor ve alttan çıkarırken çok zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor sürekli sab simplex kullanıyoruz işe yaramadı . Benim sütüm çok tanzikli geliyor boğazına kaçıyor o yüzden yatırarak emziriyorum bir de silikon meme ucu kullanıyorum bunların etkisi var mıdır gaz yapmasında tavsiyeye ihtiyacım var