ruyaeren Bebeğim birkaç haftadır heryere tutunup kalkmak elinden tutup yürütmemizi istiyor ama her saniye. Sadece uyudugunda dinlenebilyirum gerçi ondada yemek iş temizlik derken yine durmuyorum uyanık olduğu zaman bir saniye durmak istemiyor ve benim enerjim ona yetmiyor yetemiyorum hemen yoruluyorum.
allwrite ruyaeren Yetmiyor benim de. İşlerimi ancak kızım uyuduktan sonra yapabiliyorum. Bu nedenle gece 1 gibi yatıyorum, sabah 6 gibi uyanıyor. O 5 saat içerisinde de en az 3 kere uyanıyoruz zaten. Gündüz onunla uyuyamıyorum. Vakit de yetmiyor enerji de.
damlaozzz ruyaeren Yaşadığım en yorucu ama en güzel dönemdi yürümek için heveslenmeye başlamış demekki bebeğiniz benşm iş yemek temizlik herşey kalıyordu yada uyuyunca yapıyordum gecede evi temizliyordum çünkü heryere birlikte gidiyorduk gitmeyince çok ağlıyordu ne zaman yürümeye başladı bizim o dönem bitti
Pamukhanim_ ruyaeren yürüme arkadaşı ile yürütüyorum evin işini ilk uyanınca yapmaya çalışırım yemeğide kızım zaten biz ne yersek onu yer o uyuyunca hiç iş yapmam genelde uyurum yada dinlenirim öyle enerjim yeter
TuttiFruttii kısa süreli yürüteç, ilk adım arabaları tarzda birseyler alın yanınızda onlarla oynasın dolansın, o sıra yemeginizi falan yapın sizde. çocuk uyurken her işi sıkıştırırsanız dinlenecek zamanınız kalmaz hiç
ruyaeren TuttiFruttii yürüteçte hemen sıkılıyor ilk adım arabamız yok. Her an düşecek veya bir yerden bişey bulup ağzına koyacak diye de rahat edemiyorum. Kendi başına birseylerle çok oyalanmiuor ve buda insanı çok yoruyor
ruyaeren allwrite bizimde öyle gece 3 kere kalkar minimum. Gece erken yatırıp işlerimi bitirip öyle uykuya geçiyorum ama zaten sürekli uyandığı için o zamandw dinlenmek olmuyor
TuttiFruttii ruyaeren sıkılsın birşey olmaz bunların fıtratı böyle ağlarsa da biraz ağlasın tolerans gösterin. hemen kucaklamayın. kendini oyalamasını da zamanla öğrenir. yürütece farklı şeyler bağlayın, sesli ışıklı oyuncaklar sıkıldıkca eline verin.
ruyaeren Pamukhanim_ o uyuyunca uyumak dinlenmek istiyorum ama mecbur yrmek yapıyorum uyanıkken hiçbir türlü yaptırmıyor ancak eşim evdeyse öyle duruyor
allwrite ruyaeren malesef. Dinlenememenin acısı başka türlü çıkmaz umarım, tesellim o. Bu hafta pilatese başladım. Devam edebilirsem faydası olacağına inanıyorum. İmkanınız varsa siz de kendinize 1 saat ayırın. Ben yıllardır erteliyorum ama ağrılarım sürekli artıyor ve artık bir şeyler yapmam gerekiyor. Bazı akşamlar evin işini boş verip erken yatarsak da biraz dinlenebiliriz. Deneyelim bence.
ruyaeren allwrite çok iyi düşünmüşsünuz plates cok iyi gelecektir benimde ağrılarım çok fazla oluyor malesef yakın zamanda da ise basliycam ekstra kendime ayıracak bir vaktim olmuycak
Pamukhanim_ ruyaeren anladım sabah uyandiginda falanda mi sakın olmuyor ben geceden plan yapıp sabah ilk yemeği yaparım onu tezgahın üzerine koyarım ne bileyim sevdiği oyuncakları koyarım buzdolabında pofidik puzzle var yani yarım saatte olsa oyalanır yemeği yaparım ev işini genelde akşamdan sizde kendinize biraz dinlenmek için zan ayırsaniz size de iyi gelir bence
Kitsu Aynı durumda bebeğim. Yenidoğan dönemi fragmanmis. Bir dakika gözümü ayiramiyorum bir dakika oturamiyorum. Bizim gece uykularimiz da yok. Gündüz ilk uykusunu uyuduğunda bende uyuyorum onunla onun dışında bol kahve içiyorum. Saçma ama bol bol gülüyorum ne kadar neşeli olursam o kadar enerjik oluyorum
ruyaeren Pamukhanim_ sabahları uyanınca çok aç oluyor hemen ona kahvaltı hazırliyorum mama içmek istemiyor. Sabırsız oluyor o yüzden kahvaltısını hazirla yedir derken öyle bir saat geçiyor biraz oyaliyorum eline biseyler veriyorum o sıra az bişey oyalaniuor ama ben akşam ki yrmegi sabahtan yapmıyorum ikindi vaktine bırakıyorum böyle de işte zamanım çok az oluuo