Merhaba, 17 gunluk bebegim var ilk haftalar sarilik nedeniyle meme mama ile gittim suan sadece meme vermek istiyorum ama meme uclarim inanilmaz catlamis ve emzirirken o kadar canim yaniyo ki yarida kesiyorum emzirmeyi mama veriyorum. Saglik ocagindaki ebe hemsireye emzirmemi gosterdim dogru yapiyosun dedi ama neden hala canim yaniyor anlamiyorum. Acaba ilk zamanlardaki yanlis emzirmeden kaln ve iyilesmeyen catlaklar mi yoksa gercekten bebegim meme basini kavrayamiyor mu? Bu durumu yasayan var mi aranizda ?