dilaninal
Ben 2 sene önce hamileyken oysho marka almıştım. Unisex ve gerçekten çok gözlü hayatımı kurtaran bir çantaydı. Ne kadar doldurursan doldur çok hafifti ayrıca sırt çantası özelliğide vardı, ekstra bebek arabasına takılan klipsleri. 2 sene önce bile o zamanın pahalısıydı şimdi fiyat bilmiyorum. Ama belki görünce sizi cezbederde alırsınız diye tecrübemi yazayım dedim 😅