nuris99 iki kizim var ikisi de ayni mama sandalyesini kullandi.
Prego trio’muz var taş gibi cok saglam tek sorun biraz agir bi yerden baska bi yere tasimak guc oldugu yerde kalmasi gereken bir mama sandalyesi. 3. Yolda muhtemelen onda da kullanicam 🙂 yeriniz varsa tavsiye ederim 👍