sibelkilic Oğlum 23 aylık. Bizde de her şeye ağlama, inatlaşma, vurma, fırlatma huyları var. Dışarı çıktığında yürümeyi koşmayı çok seven bir bebekti bazen inadı tutuyor ve kucağıma gelmek istiyor. Almayınca krize giriyor. Bazen çok uysal bazen fazla mızmız. Biz 6 aydır böyleyiz. Ne zaman geçer bilmiyorum. 🥲