alinmom yillardir belki ilkokil belki orta okuldan beri yaz kis evde disarda gunes kremi kullanirim. Ergenligimde bile dogru duzgun aknem sivilcem olmadi. Sabah yuzumu yokarim nemlendirici ardindan da gunes kremimi yaz kis hep surerim evde olayim iste olayim. Bebekler icin doktora sormak gerekir ama kendinize kullanabilirsiniz