Prenses12 peki göz tembelliği ne durumda?bizim içe kaymamız var.malesef gözlük taktıramıyoruz.ve artık muayene de ve damlada sıkıntı yaşıyoruz.damla ateşini çıkarıyor sürekli ağlıyor.yaşında +3-3,5 gözlük yazdı doktor şuan 20 aylık.nımaraları artmamış aynı.Taksa belki toparlayacak önce gözlük diyor doktor.bi doktor da numaralar büyük değil gözlük düzeltmez ameliyatla iç kaslara müdahale edelim dedi.Acele etmek istemedim gözlüğü denemek istiyorum.