Pamukhanim_ Kızlar kızıma zıbın alıcam 1 yaşında ama e bebekten memnun değilim babyco alıyordum onlarda 1 yaşa kadar ve boyun kısımları büyük oluyor kullanıp iyi dediğiniz marka varmı
Eylulzeynep8 Pamukhanim_ Lc waikiki bebek çocuk kiyafetleri konusunda cok iyi leke olmasa 10 tane çocuk büyütülür kesinlikle zibinlari da çok iyi
Pamukhanim_ belgin2 bende almıştım ama bana biraz sert geliyor kumaşı ve çekme yapıyor gibi boydan küçük geliyor hemen kızıma
Pamukhanim_ Eylulzeynep8 kıyafet konusunda katılıyorum kızımın bütün takımları çorabı oradan ama zıbınlar biraz boydan küçük geliyor kızıma o yüzden başka marka düşündüm
miladrian Pamukhanim_ LCW ama kurutucu da biraz çekiyor sanki. H&M ve carter’s. Carter’s taş gibi renkte solma, uzama, çekme hiç birşey yapmıyor. Bazı bedenler tek kalıyor indirime giriyor. O şekilde yakalarsanız baya uyguna denk gelir.
Pamukhanim_ miladrian lcw çekme yapıyor gibi geldi bana güzel ama kızıma hemen boydan küçük geliyor ama diğer markalara da bakıcam teşekkürler
Pamukhanim_ ollaluna7 lcw çekme yapıyor gibi geldi bana güzel ama kızıma hemen boydan küçük geliyor ikisiden de kıyafet alıyorum hm zıbın almamıştım baktım stok yok gelince alıcam