Deletedmom897 Zerzevanı öneriyorum içerisi çok şık ,temiz yemekleri kahvaltısı güzel bilmiuorum daha önce gittiniz mi gitmediyseniz gidin derim kesinlikle . Oyun odası oyun ablasıyla var içerisinde . Bir de Jade lounge vardı arkadaşımla kahvaltıya gitmiştik o da güzeldi ama orayı kapatmışlar galiba uzun zamandır çalışmıyor