Benim kızım da şu an 7.5 aylık bundan 1 ay kadar öncesinde gayet güzle yiyordu fakat şimdi ağzını kilitliyor ve asla açmıyor. Moralim bozuluyor ister istemez her yemediğinde ağlıyorum ama elimde değil. Sevsin, yesin diye çabalıyorum, o kadar hazırlıyorum ama yok. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Aç kalma süresini uzatıyorum belki yer diye o da yok artık sinirlerim bozuldu .. Lütfen akıl verin tecrübeli canım anneler