Merhaba kızlar 25 gün önce sezeryan oldum, yapıştırma yöntemi kullandılar ilk 15 gün kendim baktığımda herhangi bir kızarıklık vs yoktu. 2 gün önce baktığımda yapıştırma yerinde kızarıklık gördüm yani yapıştırılan çizgi gibi yer kırmızı çizgi şeklinde acaba mikrop yada iltihap mı kaptıda böyle oldu yoksa bu çizgi şeklindeki kırmızılık normal mi ?