bir1anne ağlama sebebini bilmiyorum diye bir şey yokki atak haftalari dışında ağlayıp huzursuzlanıyorsa altta yatan nedeni bilmen ve ona göre de bakım vermen gerekiyor.Bebek neden ağlar aç ise gazlı ise akşam saatlerinde huzursuzluk nedeniyle uykuya ve beslenmeye direnme bu kronik gibi bir şey bebeklerde ,rutinlere ve gece gündüz ayırt edemediğinden vs..Alıştrdysan kucak ,temas isteği falan ama ben bu kucak olayını üç aylık bebek için bile ihtimal saymıyorum ne anliycak kucaktan muhtemelen doymamış veya uykusuzdur .Veya kolikse gazdandır . Diş de olur .