gizememre Merhaba kızlar bebişleriniz hangi ayda doğdu burçları neler ? Burçlarının özelliklerini taşıyor mu ? 🥰 Benim kızım Ağustos da doğdu Başak burcu valla tam bir başak burcu kök söktürüyor bize 🤭
Marianne gizememre temmuz ve Aslan burcu kızım, gerçekten bir Aslanla yaşıyoruz 🙂 lider, yönetmeye bayılan, komut, emir dağıtmayı seven biri.
oznrozcnsnmz Mayıs ayında doğdu boğa burcu yükseleni ikizler henüz 4 aylık bir karakteri oluşmadı bilemeyeceğim artık ilerleyen zamanlarda neler bekliyor bizi ama boğa burcu kız çocuğu olanlardan duymak isterim 😅💌
handeyldz oznrozcnsnmz Valla ben bizzat kendim boğa burcuyum canım inatçıyım sınırlarımı korumayı çok severim ve tabii ki klasik her boğa gibi yemeyi de severim rahatıma da aşırı düşkünüm 🤣😅 birde boğaların en bilinmeyen yanı evine çok bağlı oluyor manevi duyguları baskın☺️
dilaninal organikirmik Bebeğiniz ne kadarlık benim kızım da aralık yayı ama hiç anlamıyorum şuan özelliklerini
Pamukhanim_ gizememre 1 ekim de doğdu kızım Terazi Burcu tam burcunu yansıtıyor Dengesiz sağı solu belli değil 😅