gizememre oğlum geçen sene 1 yaşındaydı ve kar yağdığı için gece 2 buçukta dıışarı çıkarmıştım görsün diye bende bi çok kalın olmayan bide baya kalın mont var hepsinin yaşını büyük almıştım seneye bile giyer birde yağmurluk tulum aldım altına onu üstüne montunu giydiricem sizede fikir olsun yağmurda çamurda ıslanmaz üşümez diye