Merhaba hanımlar kısaca özet geçeyim 25 ağustosta regl oldum. İlk 7 gün leke şeklinde geldi. Sonra ki 7 gün normal kanamaya döndü. Toplam 14 gün oldu. 15. Günden 24. Güne kadar yine lekelenmeye döndü. Doktora gitmeye korktum normal sandım. Ama bir türlü bitmedi Ve bu sabah yine adet kanı gibi gördüm. 1,5 yıldır spiral kullanıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Gece randevu aldım bugün gideceğim doktora