1merling canım hepimiz gece için senin gibiyiz ki ben çocuktan önce de en fazla iki saat geç uyur iki saat geç kalkardm bu da bana pek getirisi olan bir şey değildi.Şöyle ki ben gündüz rutin ev işlerini hızlıca halledip kendime vakit ayırmaya bakıyorum .Bebek uyusa da uyanık da olsa .Bugün dizi izliyordum kahvemi içmek için biraz kucağıma aldım kahve bitince de baktım uyudu zaten .:) sonrasında dizinin ilk bölümü bitti yani düşün kalktm çöpleri attım ,balkonu yıkadım,mutfağı topladım..Yani illa dört dörtlük yapmıyorum ama en azından psikolojik rahatlıyorum.Gece de yarım saat de olsa uykudan kesip herhangi bir şeyden kesip mesela bu platforma girmek ,reels izlemek falan.