Oğlum 4 yaşında. Kilosu 14.50 ,boyu 96
Naparsam yapiym kilo almıyor. Doktora götürdüm lenf nodülleri var boynunda bi sürü. Onlara odaklandı gelişimi için soru sordum cevap vermedi pek. Amacım kıyaslama yapmak değil inanın ama 4 yaş çocuklar için bu boy kilo ve gelişim normalmi. Çok küçük duruyor gibime geliyor. 2 yaşla yan yana gelince aynılar.Tabiki önceliğimiz sağlığı ama sağlığını etkileyecek boyutta bi gerilik midir. Mesela okul öncesi öğretmenlerimz varsa … 4 yaş grubu ortalaması nasıl olmalı. Çokkk yemek yiyo ama bi türlü kilosu oynamıyor yerinden