Kızlar oğlum devlet okulundaki anaokulana gidiyor her hafta illa bir devamsızlık yapıyır bu arada sabahçıyız 8 de okulda olmamız lazım bizde 7 de kalkıyıorz beslenme üst baş derken ama uyanmak istemiyor bazen iki gün de gitmedi bu hafta gitmek istemiyorum diyor artık ne yapcam şimdi🥶😱