jgjfj bağışıklığı her gün güçlenecek. Küvözde kalan, sezaryenle doğan, antibiyotik kullanan bebekler naapsın? Hepsi vardı bizde, probiyotik damlayı sürekli verdim ek gıdaya geçince de güzelce beslesim bağışıklığı çok iyi şu an. Tabi en güçlüsü emzirme…