Kızlar bebeğim ilk doğduğundan beri çok hareketli . Bilinçli değil Refleks olarak yaptığının falan hepsinin farkındayım fakat bu hareketleri artık beni korkutmaya başladı elleri ayakları çarpınır şekilde hareket ediyor gülerkende ağlarken etkinlik falan yaptırmak istiyorum eli ayağı durmuyor . Her gittiğimiz doktor hemşire bu bebek ne kadar hareketli böyle falan diyor sedyelerde uçacak gibi çırpınıyor . Acaba bir problemin göstergesi de olabilir mi ? Ya da bunu yaşayan var mı ?