[silindi] Kızlar size kahveye gelen birine ne ikram ediyorsunuz yarın bir tanıdığım gelecek kahve içmeye ne koysam bilemedim çocuklada bir şeyler hazırlamak zor biliyorsunuz ki 🥲 önerilerinizi bekliyorum (evin temizliğiyle uğraştım bir şey hazırlayamadım)
aysefcc [silindi] kızım yeni 6 aylık oldu yaklaşık 1 ay önce falan bebek görmeye geldi arkadaşlarım. 3 4 çeşit yaptım ama çok zorlandım ne gerek vardı dedim sonradan hem kendim çok yoruldum hemde kızımla ilgilenemedim. İlla bişey ikram etmek istiyorsanız hazır alın bence ev yemeği tarzı yerler var kısır mercimek köftesi sarma vs herşey satılıyor bide yanına ekler gibi bir tatlı alabilirsiniz. Hiç kendinize eziyet etmeyin bence. Ben akıllandım daha sonra gelenlere hazır aldım hep. Hatta kısır hafif acılıydı çok güzelmiş içinde hangi baharat var diye sormuştu arkadaşım bende hiç çaktırmadım 🤣🤣
mucizemm94 [silindi] ıslak kek yapabilirsiniz yanına kuruyemiş lokum çikolata meyve farklı güzel olabilir yapamam derseniz hazır çikolatalı pasta alabilirsiniz BİM’in güzel oluyor
Tubanurrr [silindi] gecende kek yaptım yanına sadece hiç bir şey yapma demişti gelen kişi ama sade kahveyle duramadım yanına çerez ve çikolata da koydum hazır bir kek alın taze yapan bir yer varsa
nadidelifora [silindi] on dakikada bir mozaik pasta yapın. Üstüne benmari çikolata eritin. Çok şık görünüyor. Hem de basit. Birde kuruyemiş koyarsınız bitti gitti. He birde karadutlu soda çok iyi gidiyor kahveyle🌸
[silindi] gozelll @gozelll @aysefcc @Kitsu @mucizemm94 @Tubanurrr @nadidelifora @yavruaslanlar @newwmommy kızlar önerileriniz için çok teşekkür ederim ama iyiki bir şey yapmamışım çünkü gelmiyor ben nezaketen çağırdım çocuğum hasta dedi ama süpürge açıyor evde takır tukur yalan mı gerçek mi sezemedim benim çocuğum hasta olsa yanından bir dakika ayrılmam evi süpürmekde ne
Kitsu Çerez vardır hep evde, badem şekerleri falan ani gelene güzel oluyor da sizinki haberli. Ben olsam kek yapardım
yavruaslanlar [silindi] dün anlık oldu benimde karadutlu soda yaptım kahve yanına baklavam vardı kuruyemiş çigköfte vardı indirdim😂😂
newwmommy [silindi] kahve yan olduğu için çerez olabilir çikolata olabilir lokum çikolatalı badem şekerleri var onlar olabilir bir şey yapacağım diye uğraşma bence
myybabyy Haberli gelen misafir pek kahveye olmuyor canım ya 🫠 Yani sana haberli ve öğlen geliyorsa kibarlık olsun diye kahveye diyorlarsa. Oturma olunca olmuyo. Yani ben o şekilde ağırlayamıyorum.
Birhaziranhikayesi [silindi] ya neden bu kadar toksinsiniz? Çocuğu hasta olan anne evini süpüremez diye bir kural mı var? Cidden yoruyorsunuz
[silindi] Birhaziranhikayesi niye toksik olacağım ya misafirleri geldi kalabalık bir şekilde kibarca söyleyebilirdi
[silindi] yavruaslanlar kalabalık şekilde misafirleri geldi paylaşımlarını da gördüm kibar bir şekilde söyleyebilirdi çocuk için değil misafir için temizlik yapmış belli ki benim çocuğum büyük onun küçük olan şeylerini bile çıkarmıştım gelince kullanır diye mama sandalyesi ana kucağı oyuncaklar gibi
yavruaslanlar [silindi] sana gelecek normalde doğru mu anladım kalabalık misafir geldi temizlik yaptı sana gelemedi doğru mu
esraalic [silindi] o zaman o hatalı canım söylemesi lazımdı misafirlerim gelecek başka zaman geleyim diye kötü olmuş
ysr1 [silindi] bosver canım sen evine geliyor diye düşünüp telaşa girmişsin kendi kaybeder bidaha ki geliyorum dediğinde misafirim gelecek de gelmeyecek olsa bile
yavruaslanlar [silindi] iPadmiş o zaman madem sana söylüyor geleceğim diye belki sen hazırlık yaptın madem misafir geliyor en azından seni davet etseydi sanki yani canım buyur diye