Uyku eğitimi verdiğimiz, neredeyse desteksiz uyuyan bebeğim geceleri çıldırıyor. 8 de uyudu şuan saat 2 yemin ederim 10 kere kalktı, memesiz sakinleşmiyor ki sanki etinden et kopuyor. Eğitm esnasında ve sonrasında bir kere kalkardı o da ben kaldırırdım rüya öğünü. Şuan sayısız kere. Ayakta asla sallanan bir bebek değildi, mesela an itibariyle ayağıma alıp sakinleştrdim ki biraz ben de belimi dayayabileyim. Eşim de bi aydır yok şehir dışında ne yapacağımı şaşırdım cidden. Gündüzleri büyük kızımı trafikre okuluna götür getir al derken zaten ekstra yoruxu uykular da bozulunca vallahi bittim bu nedir atak mıdır gerileme midir ne zaman biter