18 aylık kızım bugün öksürmeye başladı akşam da ateşi çıkmaya başladı ama ateş ölçer olmadığı için kaç olduğunu bilmiyorum iburamın Cold verdim 23.30 da calpol vermelimiyim verirsem kaç saat sonra vermeliyim halen uyumadı vücut ısısı baya yüksekti duş aldırdım ama tekrar yükseliyor gibi ne yapayım ben şimdi