mucizemm94 psikolojik şiddete uğramışsınız. Şikayet etmekte haklısınız, saçma değil. Sorun kilo olabilir, profesyonelce bu anlatılır. Saygısızca değil. Kimsenin haddine de değil zaten böyle bir şey yapmak. İlla ceza almalarına gerek yok, keşke alsalar ama şikayet karşısında birilerinin uyarması bile bir şey.
Birde ben şikayet var yorumlarını çok okurum. Hangi alanda gideceksem hastane bölüm şeklinde aratırım. Orda doktor ismi yazmıyor yıldızlanıylr ama isim soyisim baş harfleri gözüküyor, ya da şikayet eden tarif ediyor anlaşılıyor zaten. Dikkat ederek gidiyorum. Bu şekilde de şikayet edilebilir bence. Herkes görür en azından. Hatta hastane Google yorumlarına da yazılabilir. Bilmiyorum kişisel bilgilerinize ulaşılsın istiyor musunuz ama böyle bir sorununuz yoksa afiş etmek en iyisi.