Ahsensmom_ aaa ben çok memnunum senin deneyimlerini okuyunca şaşırdım, mutfak halım bambu ince tabanlı olanlardan aldım, hiç yıkamaya vermedim, evde makineye atıyorum, 5 yıldır 2 çocukla kaç kere attığımı neler neler döküldüğünü hatırlamıyorum bile, en az hafta da 1 makineye giriyor şuana kadar hiç sorun yaşamadım, en zor lekede bile 30 derecede miss gibi çıkıyor, küçücük bir halıya zamanında çok para verdim, annem yazık değilmi 2 çeyrek parasına bu küçücük halıyı almışsın diyordu 😅 hatta bazen çılgınlık yapıp kurutmaya bile 2 3 kere attığım oldu🤭