Bugun oyuncaklarını odasına koydum oynuyordu odasında da robot süpürge vardı kızım sürünüyor zarar görecek bısey yoktu odada bende süt sağıyordum kızım bı an çığlıkla ağlamaya başladı bı gıttım odaya robota çarpınca çalışmış kızımda ondan korkmuş sımdı nerde görse supurgeyı ağlamaya başlıyor kucagıma gelmek ıstıyordu hatta alıştır dıye gosterdım oyuncak falan dızmeye çalıştım üstüne ama yok olmadı bende bazanın altına kaldırdım kullanmayacağım. Benım korkum travma kalması bısey olurmu yada yavaş yavaş alıstırsam mı ne yapsam normal olduğunu bilse 9 aylık bu arada