Cly01 Kızlar bugün beta değerim 16 çıktığını öğrendim, oğlum 4 yaşında.. tek olmasn bir tane daha bebegimiz olsun istiyorduk ama garip duygular icerisindeyim tekrar bastan baslamak küçük bir bebek.. boşlukta gibiyim nasıl hissediyorsunuz
kimbuayseeee Cly01 oğlum 4 yaşında bebeğim 2 aylık olacak Gerçekten zor asla düşündüğüm gibi değil Ama günden güne düzen oturuyor İlk günlerde kendinize sürekli şunu söyleyin “bu bi süreç ve geçecek “ 🌸 Hele de ev temiz olsun yemeğim olsun çocuklarıma kusursuz bakayım derseniz pert oluyorsunuz 😂😂😂😂
Ayse5100 Cly01 2 buçuk yaşında oğlum var ve ikinci bebek fikrinde duygularım karmakarışık bende o düşünce ye girince kendimi çok tuhaf hissediyorum
[silindi] Cly01 Oğlum 21 aylık ve 6 haftalık hamileyim, daha kontrole gidemedim boşlukta gibi değilde sanki hiç yokmuş gibi yani ilkin heyecanı gibi olmuyor ikincisi
Cly01 kimbuayseeee evet haklısınız ilkini bile unutmuşum.diyorum bazen o da illaki büyüyecek yaş aralığı ideal mi peki Allah kısmet ederse bizim 4 bucuk yas olacak
cimmm Kızım yedi yaşındayken ikinci bebeğim oldu çok tecrübe ve rahatlık . Hiç kafanıza takmayın rahat anne rahat bebekmiş . Hayırlı olsun
minnoskiz [silindi] öncelikle hayırlı uğurlu olsun benim kızımda 20 aylık 5 haftalık hamileyim sizinle aynı Duyguları yaşıyorum ki kızımi bugün yeni sutten kestim
[silindi] minnoskiz Sizede hayırlı olsun 🌸. Bende oğlumu 1 ay öncesinde kesmiştim tabi ama planlı plansız arası bişeydi bizimki. Bekliyorduk ama beklemiyordukta. Tepkisizliğin normal olduğunu düşünüyorum çünkü oğlumda bütün duyguları sonuna kadar yaşamıştık. Galiba doğunca farkına varacağız hafif şokla karışık duygular var ☺️