1 haftadır benimde öyle yumuşacık süt yok gibi bence yokda yani az var varsa kızımda emmiyor pek anlayamıyorum emmediği için böyle heralde ama sert dolgun olunca bence daha iyi psikolojik olarakda iyi hissediyorum tabi ağrıyor biraz ama emzirene kadar ..