Oğlum 25 aylıkken bezi bırakmıştık daha yeni ağustosun sonunda gayette güzel gidiyodu dışarıya çıktık hiç kaçırmadı falan neyse pazartesi günü ateşlendi baya yüksekti ateşi 39,5 larda düşmedi haliyle çocukta söylemedi zaten hali bile yoktu hiçbir şey beze geri döndük 2 gün hastanede kaldık orda da arada söyledi çiş yapıcam falan diye şimdi evdeyiz ateşi düştü ama hala tam iyileşmedi sizce ne yapmayalım şuan bezli uyuyo sabah çıkarıp denemeli miyim artık halıları da kaldıramam ev çok soğuk oluyo bana bi fikir verin lütfen biraz uzun oldu ama okuyan olursa yorum yaparsa çok sevinirim tecrübeli anneler yardımmm