Merhaba arkadaşlar size bisey danışmak istiyorum. Evime her gelen kişi tatlılarımin aşırı guzel olduğunu söylüyor. bunu işe çevir siparis al vs diyor ama benim çok geniş bi çevrem yok nasıl duyurabilirim adımı ya da pastane gibi yerlere mi sormaliyim alır mısınız vs diye ?