ebruasell tuvaletiniz bittikten sonra yapın reglinizin bittiği zamanda daha çok hissedersiniz ama bence yapmayın enfeksiyon kaparsınız yani doktorum önermiyordu şuan ben yapamıyorum zaten kancalı birşey uzak yani düşme ihtimali yok rahimde benimki ipli birşey değil.