ddde Merhabalar. 3,5 aylık bebeğim var. Gündüz hiç uyumuyor ve sürekli ağlıyor kucakta bile sakinleşmiyor. Az olsa da gündüzleri uyuyordu şimdi tamamen uyumuyor sizce neden olabilir 😢
ldb ddde gazı vardır kıyafetler sıcak geliyordur nasıl giydiriyorsunuz bir de. Gaz yapmayan biberon kullanabilirsin
aylinnu Gaz net ama kulak falan ağrısıda olabilir diğer ihtimaller ne kadar besleniyor doymayıncada çok ağlardı benimki
pag Ay atağı arkadaşım erken başlayabiliyor bizde 5 gün sonra 4 aylık olacağız uykuları kısaldı direnmeler başladı çok zorlanıyorum.Bunun dışında ya gazı vardır ya nefes alamıyor burnu tıkalıdır birde oda sıcaklığına dikkat edersen sorun çözülür bence.
ldb pag valla benim 1 numara normalde rahay rahat uyurken şu an zorluk çekiyor bizi istiyor yanında zaten 2 numara da aşırı ten başımlısı. 1 hafta sonra 3 biticek 4 e giricekler sanırım bizde uyku atağı yaşıyoruz 3-4 ü görüyoruz ya da en az 2 kere uyanıyorlar belki 3 kere
rdmymn Yeni dogan bebegimi gece 2 saate bi emziriyorum ama hiç uyumuyor gazına falan da bakıyoruz hiç bi sorun yok tam dalıcak geri uyanıyor neden acaba