Merhaba nasılsınız bişey soracaktım.
Kızlar benim doğumum normal doğum oldu bir oğlum var ilk doğum olduğu için ozaman doğumda çok dar olduğu için kesik atılar sonra dikiş falan dışardan atılar sonra eve gelince kendime dikat etmedim 2 günde dikişlerim açıldı ve o günden beri hiç peşine düşmedim eşim sağ olsun yurt dışındayım kimsem yoktu ve şuan oğlum 2 yaşında afedersiniz artık rahatsız ediyor beni belki olurda ikinci çoçuk olur diye de umurasmadım ve o günden beri olduğu gibi açık ve ilişiki sırasında aşırı hava giriyor tekrar yapma imkanı olur mi acaba hangi bölüme gitsem ve nasıl danışsam ikinci çıçuk olursa eğer ikinci doğumda yaparlarmı doğum sonrası falan fikiri olan yazabilir mi ;)