arkadaşlar günaydın oğlum 13 aylık dr menenjit aşısı yaptırın dedi 3 doz aşısının bi tanesi 490 tl çok pahalı veriririz bi şekilde önemli değil ama kiminin haberi yok doktoru hiç söylememiş bile çok önemli bir aşı mı acaba bu kadar önemliyse de neden herkese demiyorlar