Duygu777 Kızım 32 aylık yani 2,5 yaşında son 1 haftadır iştahsızlık var sabah kahvaltıyı zor yiyor arada da bişeyler vermeye calısıyorum yok akşam yemegını verıyorum öğürüyor var mı bu zamanlarda iştahsızlık yaşayanlar normal mi acaba
Mrvak Duygu777 karadut özü kullandım ben hoşuna gidek bi bardak almıştım onla verdim her gün şükür açıldı iştah deneyin isterseniz
Duygu777 Mrvak arı sütü şurubu birde ravla mor meyveli karısımı önerdiler birde tesekkür ederim buarada
Duygu777 birtanecikoglum 3gün sonrasında etki ediyormus bugun 3.gün şimdilik yine iyi gibi biraz da olsa faydası var