Sonsuz18 Trendyol’da aldığınız satıcı var mı acaba çok var ama bazıları yorumları çok kötü iki gün kullanmak için de almıyorum yani
papatyakokulum_ Sonsuz18 buna bende bakıyordum bu tengıne ve ben rengıne. sepete bıle eklemiştim ama yorumları pek ıyı degıldı. benım için önemli olan ayağa vurmaması ama vuruyormus
Esrbruck Sonsuz18 ben yaz başında aynı modeli aldım normal ayakkabıcıdan, aşırı rahatsız. ayağı çok yoruyor, şık ama ev babeti için daha ideal
Sonsuz18 princessmom_ işte rahat olması lazım Çünkü Ne Giysem genelde ayağıma vuruyor o yüzden korkuyorum
princessmom_ Sonsuz18 ayağın tabanlıysa rahat bir ayakkabıya benzemiyor yinede kullananlar varsa yardımcı olur üstte kalsın
allwrite Sonsuz18 suni deri belli ki. O fiyata hakiki deri imkansız. Suni deri çok çabuk deforme olur, konforsuz olur, koku yapar ve kötü görünür.
princessmom_ Sonsuz18 bu fiyatta genelde kaliteli ayakkabılar olmuyor ama denemeniz lazım görünüş olarak da rahata benzemiyor
Sonsuz18 princessmom_ yorumları İyi de aslında başka satıcıların daha kötü bilmiyorum elbiseye etek altına güzel olur diye düşünmüştüm
yagmurkokusu_ Sanki betonda yürüyormuş hissi veriyor böyle ayakkabılar birde düz taban gelsin ayak ağrıları su toplamalar kenarları da sanki sürekli ayağınıza vuracak givi
yagmurkokusu_ Sonsuz18 gül bile ne kadar güzel ama dikenleri var öyle düşün bu ayakkabı da zarif aması var