ozdenizzz ateşi 37 civari seyrediyordu dişi çıkıyor diye acile gitmedim, çünkü devlet hastaneleri genelde hiç bir şey yapmadan eve gönderiyor, özele gitsem yaşadığım şehirdeki özel hastanede akşam çocuk doktoru olmuyor, havale geçirdiği gece azı dişide patladı oğlumun hepsi bir araya geldi, bunu yaşamamız gerekiyormuş yaşadık allahım herkesi beterinden korusun