Minikbiiranne olabilir, benim de 20lik disimde enfeksiyon vardı tek antibiyotik ile geçmedi 2 farkli antibiyotik artı gargara kullandım, o bitti çektirdim bi tur daha antibiyotik kullandım (böbrek gruptan ayrıldı) yani ağır bir enfeksiyonsa tek antibiyotik yeterli olmuyor olabilir 🥲