barbiee_ Bu aparatlar benim için yeterli. Benim için çekim gücü çok önemliydi. Bütün herşeyi eco modda çalıştırıyorum evde süpürmediğim yer kalmadı diyebilirim. Bazamın başlığını süpürdüğümde çıkan toza inanamadım. Evimi dün süpürdüm bide bugün süpürdüm çok fazla birşey çıkmadı buda güzel süpürdüğünü gösteriyor ben 2 günde bir tüm evi çalıştırmayı düşünüyorum her güne gerek yok mutfak oturma odası haricinde