serifenurrr kızım üç kez dört saat aralıklar lâ geçirdi biri dört dakika belki daha fazla diğeri dakikasına bakmadım ama o da dört dakika civarıydı diğeri ise iki dakika belki daha az hiç bir hasar kalmadı Allah’a şükür herşeyi temiz çıktı nöbet sonrası saf saf etrafa bakındı ama iyiydi ataş yüzünden geçirmişti kızım çıkar işallah çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun onun size çok hitiyacı var biz bir hafta yoğun bakımda yatmıştık