adenmoms Oğlum 3 yaşına girecek bu ay, bugün tam 9 gün oldu gideli, beni aramıyolar ağlıyor diye ama öğretmenle konuştum, babam babam diyip duruyormuş sınıfta. Bazen ağlamaklı oluyor ama geçiyor oyunlara katılıyor dedi. Eşim duyunca çok üzüldü alsak mı dedi hatta. Ama kendini yırtarcasına ağlamıyor alışır diyorum. Mecburum göndermeye birazda, açılıp sosyalleşmesi lazım.
Çok sıkılıyor canım ya, keşke severek gitseler.