Mlk33 Arkadaşlar cuma günü kızım 2. Ay aşısını olucak yan etkileri var mı acaba ateş yapar diye duydum ama ateşi aşıdan ne süre sonra çıkıyor
Yorgunanne1 Mlk33 bzde ateş değil ağrı başlamştı aşıdan 5 saat snra. Ortalığı yıkmştı mecbr calpol vermştm
sevimgulce Mlk33 her bebeğin farklı olur bizimde ağrılı ateşli bol ağlamalı gece beklerken sadece biraz huysuzluk oldu gece uykusu bile değişmemişti. Ben yine de gece ateşi çıkar farkedemem diye calpol vermiştim. İnşallah senin minnoş da güzelce atlatır
Dnzdnz Artık aşılar daha özenli korunduğu için eskisine göre fazla ateş yapmıyor .bizde huzursuzluk olmuştu 3tane yapıldığı için acımış olabilir bacakları falan 6 7 saat arayla huzursuz olunca calpol verdim o şekilde atlattık
Purple13 Mlk33 biraz huysuzluk birazda uyku hali.başka sıkıntılı durumu olmadı şükür. Ateşi falan çıkmadı sürekli takip ettim.
Alieymen65solin Mlk33 dün yaptık gece zor geçti ateşi çıkmadı ama çok huysuzdu tek tavsiyem sürekli ateşini kontrol edin geniş kıyafetler giydirin aşı yerleri ağrımasın çok huysuz olursa parol verirsiniz inşallah bişey olmaz 🙏🏻
Dmzll Mlk33 benim bebeğim ateşlenmedi ama bir iki gün baldırlarındaki sızıdan sızlandı bacaklarını uykuda bile oynatsa inliyordu..
Nurtgl Bizde de ateş olmadı ilk iki gün hiçbir problem yoktu 3-5. Gün arası epey huzursuzdu. Ama çok şükür geçti
Ates_mami Mlk33 ben bugün yaptırdım. 10 da. 7 saat oldu aşı yapılalı. Şuan ateş yok. Uyku hali var gibi biraz. Büyük oğlumda da ateş yapmamıştı. Bunda bekliyoruz bakalım umarım ateşi Çıkmaz
Neslihanbew Ates_mami bizim 24 saat sonra areşi çıktı ve dünde bugünde uyku eğiliminde sizinde bu şekildemi acaba hadi sün uyku eğiliminde dedim bugün neden yine uyku eğiliminde
ZeynepSareMom Mlk33 ben sali gunu yaptirdim çok sukur atesi çikmadi sadece biraz huysuz..Tabi bebekten bebege degisir.